hundra gånger för mycket..

Vissa personer väljer att höra på den ena personens "sanning" & sen skiter i att höra vad den andra har att säga pga av att man är rädd för sanningen eller rädd att få veta att personen i frågan det handlar om ska få reda på att du ljugit ihop en historia av vad som hände 2008!
Trodde adrig att en lite h*****e "skulle kunna föstöra det lilla vi hade kvar av våran vänsakap"
 
Alla har sagt till mig i alla år sedan detta hände & lite annat skit att jag ska sluta spendera min tid på dig/med dig. Alla säger att det inte är den personen det en gån var. & jag har varit så blind för sanningen tills idag,
Jag gav en tjej en chans som jag inte ens känner i dag!
Om du någon gång skulle lyfta upp dig själv från vägkanten så kanske du kan ta kontakt med mig igen för jag vill verkligen inte ha med denna människa du är i dag att göra med!
Om du läser detta eller om någon kommer att tala om för dig vad dom/den läst här så kommer du anse att det var du som sa hejdå det var jag som ljög det var jag & ingen annan eller hur ? Hoppas iaf att du kan få ut annat i livet än det du syselsätter dig med just nu. Kram från en tjej som en gång brydde sig.
 
 
it hurts to let go, but sometimes it hurts more to hold on </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback