Härlig dag!

Hoppas att både jag & syrran får någon sömn i natt... En skräckfilm vid namn Shutter från 2004 sätter sina spår :( När filmen väl var slut så säger syrran du får gå upp & dra upp alla persienner & tända alla lampor i lägeheten hihi Simone du är så söt när du är rädd ^^
Som när vi bodde hemma & titta på the ring då vi ringer mamma för att hon ska komma & uppna dörren xD hahahah. "/ Efter filmen så följer syrran med på en promenad med Kasper innan hon drar hem & när vi väl har kommit en bit på promenaden så ser jag en bil jag tror jag känner igen & säger men det är ju Björn eller ? Hmmm nej det var nog inte han säger ja... Vi går klart vår rund & vi går hem. När jag väl kommer in i värmen efter att vart ute & gått i 5-6 minusgrader så missar ja ett samtal från Björn & starx där efter fick man ett sms där det stod 

"Vad fan, inte svarar när jag ringer å ser mej inte när jag åker förbi"

Jag visste väl att det var Björn säger jag & ser hur Kasper tittar upp på mig lite konstigt. Så det var bara på med kläderna & ut i kyllan igen :P
Nu är man inne igen & funderar på vad man ska göra till middag & om du har något bra förslag på middag är det bara att skriva det i en kommentar :)
 
Info om Shutter år 2004 IMDbs betyg 7,2 för dig som gillar spänning ;)
 
Puuuusssssseeeen ♥
Simone Anderbrink
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback