Allmänt :)

Lite smått uppdatering vad som hänt sedan förra innläggen :)
Jag & Anders titta på Catching Fire & det en en sådan bra film så jag säger bara att ni måste se den! Den fick till & men högre betyg av imdb än vad hunger games fick!
hunger games fick 7,3 & Catching Fire 8,0 :)
Men det bästa är ju att det ska ju komma Part 1 & 2 hmmm vill ha mer. Men part ett kommer i November så det blir ju iaf i år :)
Men i från film till resa. Jag, Anders & Kasper skulle ju bila ner till Skåne föra Fredag men det var ju inte alls så utan det blir nu denna Fredag :=) Så förra helgen åkte jag & Anders på Fredagen till Norrköping & handla lite sedan på Lördagen åkte vi till Linköping med syster (Simone) & shoppa lite mera men på Ikea :D Jag klarar verkligen inte av att gå inne på Ikea utan att alltid handla något !! Hmmm hoppas jag inte är ensam om det ? :)
Men Anders var ju inte på Ikea utan det var jag & syrran. Älskling gick i sin leksaksaffär (Biltema) så han fick oxå shoppa lite smått & gott!
& mitt i allt fick jag & hjärtat fick för oss att börja följa paradise hotel från avsnitt ett & i kväll blir det dom tre/fyra avsnitten, sedan är vi i kapp med tven xD haha
Just det får ju inte glömma att Älskling vart ju ett helt år äldre i Måndags hela 23 år GAMMAL :D<3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback