15:13

La prics på telefonen med min söta svägerska som alltid får en på bra humör!
& det bästa med att ha prata med henne är att man får träffa henne denna helg efter som jag Anders & Kasper åker ner till Skåne på Fredag :) Ska bli trevligt att få komma bort till människor som gör en glad! :)
 
Efter detta inlägg blir det att sätta fart här hemma för Jimmy & Nadja kommer över i kväll för att äta varma mackor & se på Catching Fire tillsammans med mig & Anders :) Ska blir jätte trevligt! Ska försöka att få någon bild i kväll, Det är ju lite roligare med privat bilder än goggel bilder liksom :) Aaaajjaaa nu ska inte ja sitta hära & tjata om mitt för mkt se till att ha en bra lill Lördag för det ska jag ha :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anders Old man säger:

Hej Nathalie !
Hittade dina bloggar inatt. Vi är så glada att just Du har kommit in till vår familj.En fantastisk person som Du, som tagit oss alla med storm.
Önskar Dej och Anders välkomna till Skåne igen !

Svar: Hejsan Ingvar!
Vad roligt att du tittar in här :) Här kommer du kunna se lite av mitt & Anders liv vad som händer med oss. Hoppas allting är bra med er & att ni mår bra!
Nu är det inte alls många dagar tills vi ses :) Kram
Nathalie Karlsson

2014-01-27 | 08:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback