Att du ens kan sjunka så lågt

Asså jag kan inte fatta att du kan bete dig som en jävla idiot efter allt jag gjorde för dig?
Bara för jag inte ville göra en sak för dig en tid tillbaka så kasta du mig totalt & jag var inte värd dig eller din uppmärksamhet. Sen när man väl loggar in på bloggen så har du skirvit en kommentar som fick en att tänka på allt. DU var ju inte precis den trevligaste i din kommentar. Du skulle polisanmäla mig om jag inte tog bort det jag nu har gjort! Kan inte förstå att du inte ens har mage till att kommentera? Trodde bättre än så om dig. Du kunde ha tagit kontakt med mig via telefonen & tala om det istället för att vara så jävla otrevlig.
Du vet precis hur du kan få tag i mig! Hoppas inte du ska polisanmäla en text nu oxå. Du är fan inte det du bruka vara. "Bete dig som en växen människa du ska vara"
 
 
I mina ögon är du smuts just nu så som du beter dig!
Är mera besviken på dig nu än anledningen till varför du sluta ha kontakt med mig!

 

Kommentarer
Mike Irlanmaz säger:

Du Natalie helt ärligt talat jag har en fru och två barn nu. Sluta skriv om mig i något sammanhang för jag lovar du har fan ingen aning vem fan du har och göra med. Du får sista chansen helt seriöst nu sluta vara en jävla fjortis och väx upp. Så ge fan i mig och skriv aldrig mer om mig. För kommer det upp något mer om mig så kommer jag bara upp till Nyköping så får du själv se vad som händer din jävla fjortis

Svar: Det är bra att du har fru & två barn nu Maikel. Det där som jag skrev för någon timmer var det första jag ens skrev till dig sen sist vi ens hade kontakt. Jag skiter i vem du är nu för vi känner inte varandra längre utan det har med hur fan du sitter & skriver. Kom till Nyköping du så kan vi alltid ha en pratstund eller du kanske menar annat ? Först ska du polisanmäla mig sen ska du hota mig ? Undra vem fan som ska växa upp av dig & mig här...
Nathalie Karlsson

2013-10-13 | 14:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback